Subject: Infopäring isikuandmeid sisaldavate e-kirjade töötlemise ja säilitamise kohta
From: "Helen Trelin" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 12:31:40 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

AS Eesti Varude Keskuse andmekaitse eest vastutava isikuna pöördun AKI
poole küsimuses, mis puudutab e-kirju, millega saadetakse isikuandmeid
nõupidamistele registreerimisel ja töötajate värbamisel.

Oleksin tänulik info eest, milline peaks olema asutuse
andmekaitsepoliitika e-kirjade osas, milles sisalduvaid isikuandmed
kogutakse, töödeldakse ja säilitatakse vastavates andmete kogumites GDPRi
kohaselt.

Kas sellised e-kirjad, arvestades, et need sisaldavad isikuandmete
töötlemise alusdokumendina e-kirja saatmise kuupäeva, vastuvõtjat, andmete
edastajat, andmete kogumise eesmärki (konkreetse koosoleku vm nimetus
näiteks) jm isikuandmete alast infot, kuuluvad täiendavalt eraldi andmete
kogumina töötlemisele ja säilitamisele või kustutamisele?

Vastuse eest ette tänades!

Lugupidamisega

Helen Trelin

Jurist

AS Eesti Varude Keskus
Veerenni 38b, 10138 Tallinn

+372 522 0272
 <http://www.espa.ee/> www.espa.ee